Friday, July 28, 2023

Percutian Percuma Bersama Shaklee

 Percutian Percuma Bersama Shaklee 


PERCUTIAN BERSAMA SHAKLEE

Assalammualaikum dan Salam Ceria Bahagia :)

Siapa yang tidak mahu bercuti hanya bawa diri sahaja kan ? best kan . Tetapi itulah hakikatnya bila bercuti bersama dengan shaklee . 


Percutian shaklee yang percuma mewah dari segi layanan yang sangat eklusive siap dapat duit poket untuk berbelanja lagi tau . Baiknya shaklee . Bukan setakat itu , shaklee akan menyediakan bag luggage dan pakaian sejuk (jika negara ingin dilawati itu musim sejuk) kepada ahli pengedar shaklee yang layan join percutian shaklee ini.wah seronok ..


TRIP PERCUMA BERSAMA SHAKLEE MEMPUNYAI  2  KATEGORI 


1) INTERNATIONAL TRIP 

International trip adalah trip ke luar negara selain daripada negara negara asian . contohnya sebelum ini shaklee pernah membawa leader leader ke negara Italy ,Los Angeles, Switzeland , Jepun dan banyak lagi..

Selain itu , para leader yang beragama islam boleh juga memilih menukarnya untuk pergi trip UMRAH bersama shaklee hanya membuat pilihan satu sahaja  .. ke negara eropah atau umrah .


2) REGIONAL TRIP

Regional Trip pula shaklee akan membawa ke negara asian dan negara berdekatan negara jiran contohnya sebelum ini shaklee telah membawa para leader ke negara Indonesia , Thailand , Singapore , Korea dan banyak lagi . 


Percutian bersama shaklee ini bukan biasa biasa tau , ianya bertaraf 5 ke 6 bintang . Hotel yang mewah , makanan yang lazat dan para leader yang memcukupi point juga membolehkan membawa pasangan , anak anak , ibu bapa atau adik beradik . 


Kebiasaanya International Trip akan berlangsung 7 hari 6 malam. Regional Trip pula akan berlangsung 5 hari 4 malam . Shaklee akan membawa para leader ke tempat tempat membeli belah yang terkenal di bandar tersebut dan akan memberi masa free and easy . syiokkkk betul para leader bershopping sakan .hehehe..


BAGAIMANA NAK JOIN TRIP PERCUTIAN BERSAMA SHAKLEE ? 


Bermulanya mendaftar sebagai ahli pengedar shaklee boleh terus  whatapp wanie 

lnsyaAllah wanie dan team team sedia membantu . Selepas mendaftar sudah boleh menjalankan bisness shaklee dan mengambil peluang yang dijanjikan  oleh shaklee .InsyaAllah usaha tangga kejayaan . Selain itu boleh baca rujukan lain di sini


Semoga perkongsian wanie ini bermanfaat buat semua pembaca . Sekian , Terima Kasih .


Love , wanie ismail 

( pengedar shaklee anda seluruh Malaysia )

ID shaklee : 1309690 

Tel : 011-111-49288


#pengedarshakleekualalumpur
#shakleemalaysia
#shakleekualalumpur
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023



Wanie juga aktif di media sosial yang lain

Jemput follow wanie ;)



WANIE ISMAIL ,
PENGEDAR SHAKLEE ANDA 1 MALAYSIA


TIK TOK : @mommyjelita

YOUTUBE : @wanieismail3410

INSTAGRAM : @nurhalawanie

FACEBOOK : @wanieismail



{COD ALL AREA KUALA LUMPUR}

GOMBAK , BATU CAVES , SENTUL ,MAXIM , SKYAWANI,SENTUL POINT ,SETAPAK, SRI RAMPAI ,WANGSA MAJU,JLN IPOH , SEGAMBUT , JINJANG , KLCC, PUBLIKA,GREENWOOD,KERAMAT

{POS SETIAP HARI }


Penafian : segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat , mencegah,mendiagnose atau menyembuh apa jua penyakit. pembaca yang mengalami masalah kesihatan disarankan mendapat nasihat dari doctor atau mana mana pakar kesihatan yang diiktiraf.


No comments:

Post a Comment

Ajal Tidak Lambat Tidak Cepat

Nahas Pesawat Di Elmina Mengorbankan 10 Nyawa  Pada 17 august 2023 khamis , Rakyat Malaysia dapat berita yang menyedihkan yang terjadinya na...