Thursday, May 25, 2023

Renewal Mudah Dengan Shaklee



Renewal Mudah Dengan Shaklee


Hi Assalammualaikum dan Salam Ceria Bahagia ;))


Renewal Mudah dengan Shaklee 
by wanie ismail



“ Mudahnya Renewal Shaklee sekarang ni “ 

iyaa betul siapa yang baru menjadi ahli akan kata begini. Dulu renewal ahli tak macam ni .. Register ahli sahaja dulu RM65 tau. Sekarang ini lebih jimat register ahli sahaja RM35 tau.


Setiap tahun sekarang ini untuk kekal aktifkan ID ahli shaklee lebih mudah senang untuk company shaklee menyemak database ahli ahli yang aktif dan tidak aktif. 


Shaklee sudah menetapkan syarat terbaru untuk renewal ahli shaklee setiap tahun . Caranya sangatlah mudah , jika ID ahli shaklee sudah expired ahli hanya perlu membuat pembelian 1 barang sahaja tidak kira skincare youth, home get clean ataupun vitamin vitamin shaklee.


siapa kata vitamin shaklee mahal ? :D



“ Beli 1 barang pun dah auto renew 

membership? “ 

jawapannya adalah Iyaaaa Benar :D


mudahkan ? tidak kira barangan itu mahal ataupun murah .. Id anda akan di renew secara auto. Boleh submit order di branch berdekatan anda atau boleh juga submit order di Online dan tidak perlu membayar apa apa tambahan renewal , hanya membayar produk sahaja. 


Renewal product paling murah di shaklee harga dalam RM30++



Peredaran teknologi semakin maju sangat memudahkan urusan dah jimat masa . 

Bisness shaklee ini sesuai untuk semua yang inginkan Cash rebate tambahan tanpa risiko boleh join terus berbisness dgn shaklee.


Jika anda ahli bersama wanie , insyaAllah wanie akan bantu anda terangkan dan ajarkan A-Z stepnya. Free consultation . boleh terus whatapp wanie 011-111-49288 . 


sebarang pertanyaan @ info roger sajaa wanie okey ;))


sekian terima kasih 

love , wanie ismail 

( pengedar shaklee anda )

011-111-49288



wanie ismail , pengedar shaklee anda ,
 011-111-49288


#pengedarshakleekualalumpur

#shakleemalaysia

#shakleekualalumpur

#blogmegashaklee



{COD ALL AREA KUALA LUMPUR}


GOMBAK , BATU CAVES , SENTUL ,MAXIM , SKYAWANI,SENTUL POINT ,SETAPAK, SRI RAMPAI ,WANGSA MAJU,JLN IPOH , SEGAMBUT , JINJANG , KLCC, PUBLIKA,GREENWOOD,KERAMAT


{POS SETIAP HARI }





Penafian : segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat , mencegah,mendiagnose atau menyembuh apa jua penyakit. pembaca yang mengalami masalah kesihatan disarankan mendapat nasihat dari doctor atau mana mana pakar kesihatan yang diiktiraf


No comments:

Post a Comment

Ajal Tidak Lambat Tidak Cepat

Nahas Pesawat Di Elmina Mengorbankan 10 Nyawa  Pada 17 august 2023 khamis , Rakyat Malaysia dapat berita yang menyedihkan yang terjadinya na...